Veelgestelde vragen
Ik mis de onderdelen GPS en/of Schade na inloggen
Heeft je bedrijf een Mobi-ID account, maar jij nog niet?
Ik heb al een Mobi-ID account, maar op www.mijnondernemersportaal.nl krijg ik de melding: 'U heeft onvoldoende rechten'.
Waarschijnlijk ben je dan in dezelfde browser nog ingelogd met:
- een ander Mobi-ID account zoals een beheeraccount
- een Mobi-ID account van een andere gebruiker
- een bedrijf/vestiging waar geen Iplusnummer aan gekoppeld is
- Ga naar www.mijnondernemerportaal.nl via een andere browser (bijvoorbeeld Edge, Google Chrome of Mozilla Firefox) en log hier in met je Mobi-ID account.
- Heb je geen andere browser? Zorg dan dat je volledig uitgelogd bent. Als beheerder: klik eerst op afmelden, en klik in het volgende scherm op uitloggen. Als gebruiker: klik op uitloggen.
- Krijg je nog steeds dezelfde melding? Neem dan contact op met de servicedesk van RDC via telefoonnummer 020 644 55 53 (ma t/m vrij 08.00 – 17.30 uur, za 09.00 -17.00 uur).
Ik ben met mijn Mobi-ID account ingelogd op www.mijnondernemersportaal.nl maar ik mis bepaalde functies zoals het afmelden van auto’s of het melden van schade.
Vraag aan de Mobi-ID beheerder van het bedrijf om je deze rechten toe te kennen.
- Weet je niet wie de Mobi-ID beheerder is? Neem dan contact op met de servicedesk van RDC via telefoonnummer 020 644 55 53 (ma t/m vrij 08.00 – 17.30 uur, za 09.00 -17.00 uur).
- Ben je de enige gebruiker van het bedrijf? Neem dan contact op met Bovemij via telefoonnummer 024 751 21 31 (ma t/m vrij 08.00 – 17.30 uur).
Heeft je bedrijf (nog) geen Mobi-ID account?
Vraag dan heel eenvoudig een nieuw account aan via het aanmeldformulier.
Ik ontvang mijn polis nu per post. Kan dit ook digitaal?
Ja, dat kan zeker. Sterker nog: documenten sturen wij het liefst digitaal naar u toe. Hiermee besparen we op de kosten van papier en dragen we bij aan een beter milieu. Helpt u ons mee? Laat ons dit dan weten via zakelijk@bovemij.nl.
Bent u via een tussenpersoon bij ons verzekerd? Dan is het helaas nog niet mogelijk om de polis digitaal te ontvangen.
Mijn schadeverloopkorting is lager dan vorig jaar. Hoe kan dat?
Wij berekenen elk jaar voor het nieuwe verzekeringsjaar of u recht heeft op schadeverloopkorting. Deze korting hangt af van het bedrag dat u aan schade had in het laatste schadejaar. Een schadejaar loopt van 1 november tot en met 31 oktober. De schades kunt u vinden via Verzekeringen > Schade overzicht.
In sommige gevallen is het gunstiger om de schade alsnog voor eigen rekening te nemen. Wilt u weten of dit ook voor u geldt? Neem dan even contact met ons op.
De gegevens die op mijn polis staan, kloppen niet
Jaarlijks vragen wij een aantal gegevens bij u op om uw premie voor het komende verzekeringsjaar te berekenen en uw polis te actualiseren. De gegevens die u aan ons heeft doorgegeven, vindt u op de pagina Voorverrekenen.
Het gaat hierbij om specifieke informatie over de premiefactoren (zoals de loonsom) en de verzekerde bedragen. Dit geeft ons voldoende informatie om de juiste premie te kunnen berekenen. Deze nieuwe bedragen ziet u op uw polis. Kloppen de gegevens niet en wilt u deze laten aanpassen? Stuur ons dan een e-mail via zakelijk@bovemij.nl met de gegevens die u aangepast wilt hebben.
Over welke periode zijn de rijrisico's berekend?
Ik heb onlangs een wijziging doorgegeven, maar dit zie ik nog niet terug op mijn nieuwe polis.
Ik heb onlangs een los voertuig afgemeld in mijnOndernemersportaal, maar hij staat nu toch op mijn nieuwe polis.
Mijn premie is hoger dan vorig jaar, hoe kan dat?
De premie die u betaalt is afhankelijk van verschillende factoren. Als hier iets in verandert, kan uw premie lager of hoger zijn dan vorig jaar. We noemen onderstaand de meest voorkomende oorzaken:
Wijziging premiefactoren
De premiefactoren voor uw verzekering zijn onder andere:
Het aantal rijrisico’s
De gemiddelde cataloguswaarde van de rijrisico’s
De loonsom
Is uw premie hoger dan vorig jaar? Dan komt dit dus waarschijnlijk omdat het aantal tenaamgestelde motorrijtuigen is toegenomen, de gemiddelde cataloguswaarde is gestegen of omdat u meer personeel in dienst heeft.
Indexatie/premieverhoging
Op de hoofdpremievervaldatum van uw verzekering berekenen we ieder jaar opnieuw het verzekerd bedrag van uw gebouwen en inventarissen. Dit noemen we indexeren. Deze index is gebaseerd op de actuele prijzen in de bouw en wordt berekend door de Stichting Bureau Documentatie Bouwwezen.
Door het indexeren van de verzekerde bedragen, verkleinen we het risico op een te laag verzekerd bedrag en houden we de kans op onderverzekering zo laag mogelijk voor u. De volgende verzekeringen worden voor 2023 geïndexeerd met 5%:
- Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering
- Bedrijfsrechtsbijstandsverzekering
- Cliëntenobjectenverzekering
- Goed Werkgeverschap Verzekering
- Aansprakelijkheidsverzekering Handelsvoorraad Motorrijtuigen
- Casco Allround Verzekering
- Aansprakelijkheidsverzekering Handelsvoorraad Tweewielers
- Cascoverzerkering Handelsvoorraad Tweewielers
- Aansprakelijheidsverzekering Handelsvoorraad Campers
- Cascoverzekering Handelsvoorraad Caravan en Campers
- Aansprakelijkheidsverzekering Handelsvoorraad Oldtimers
- Cascoverzekering Handelsvoorraad Oldtimers
- Aansprakelijkheidsverzekering Handelsvoorraad Truckbedrijven
- Cascoverzekering Handelsvoorraad Truckbedrijven (Rijrisico's)
- Cascoverzekering Handelsvoorraad Truckbedrijven (Locatie)
- Aansprakelijkheidsverzekering Handelsvoorraad Werk- en Landmaterieel
- Cascoverzekering Handelsvoorraad Werk- en Landmaterieel
Voor de zakelijke brandverzekeringen geldt voor 2023 een indexatie van 9,1% voor de opstalverzekering en de glasverzekering
Voor de inventarisverzekering geldt een indexatie van 10,9 %.
Met de aanpassing van het verzekerd bedrag wijzigt ook uw premie. Als de premie om deze reden hoger wordt, geeft u dat geen recht om de verzekering op te zeggen.
Looptijdkorting
Heeft u uw verzekeringscontract verlengd met drie jaar? Dan ontvangt u 5% looptijdkorting op de premie.
Bent u vergeten om het contract weer met drie jaar te verlengen dan wordt het contract automatisch verlengd met één jaar en vervalt de looptijdkorting.
Wilt u het contract alsnog voor drie jaar afsluiten dan kunt u dit per mail aan ons doorgeven via zakelijk@bovemij.nl.
Waarom worden de particuliere dekkingen op mijn zakelijke verzekeringen overgezet naar de particuliere afdeling van Bovemij?
Vanuit wetgeving is het niet toegestaan om verzekeringen die voor u als natuurlijk persoon gelden een dekking aan te bieden via een zakelijke verzekering. Wij hebben daarom besloten om een duidelijke scheiding aan te brengen tussen onze particuliere en zakelijke verzekeringen. De betreffende dekkingen worden overgesloten naar een verzekering die via onze particuliere afdeling loopt.
Blijft mijn premie gelijk?
Ja, de overzetting heeft geen gevolgen voor het totaalbedrag dat u nu betaalt. De dekkingen worden één op één overgenomen indien u geen inboedel- en/of woonhuisverzekering heeft afgesloten.
Krijg ik mijn teveel betaalde premie terug?
De premie die u tot en met 31 december al heeft betaald boeken wij terug naar u. Van de afdeling Service & Acceptatie particulier ontvangt u een nieuwe polis.
Welke zakelijke verzekeringen heb ik afgesloten?
Hoe kan ik mijn verzekeringscontract verlengen?
Dat kan heel eenvoudig via mijnOndernemersportaal. Ga hiervoor naar Verzekeren --> Mijn bedrijf --> Contractoverzicht. Klik daarna op het groene pijltje om uw zakelijke verzekeringspolis te verlengen.
Kan ik tussentijds mijn verzekeringscontract beëindigen?
Dit kan alleen als u uw bedrijf beëindigt of als wij de premie tijdens de looptijd van uw contract verhogen. Een premie-indexatie wordt niet gezien als een premieverhoging. Dit geeft u dus geen recht om uw contract tussentijds te beëindigen.
Ik heb een brief ontvangen, waarin staat dat de premies later bekend worden gemaakt. Wanneer hoor ik daar meer over?
Eind oktober ontvangt u van ons een brief waarin wij de belangrijkste wijzigingen in de voorwaarden toelichten. Als wij de algemene premies verhogen of verlagen, dan vindt u hier ook informatie over in de brief. De premie voor uw specifieke bedrijf is rond half december bekend. Uiteraard informeren we u hierover zodra de premie voor uw bedrijf bekend is.
Ik zie de optie 'Contractoverzicht' niet, wat moet ik nu doen?
Het kan voorkomen dat u niet de juiste rechten heeft om het verzekeringscontract van uw bedrijf te verlengen. Dan ziet u deze menuoptie niet.
Bent u de beheerder binnen uw organisatie? Dan kunt u dit zelf aanpassen:
Ga naar www.mobi-id.nl en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Ga vervolgens naar medewerker rechtenbeheer om de alle rechten aan uw account toe te kennen.
Komt u hier niet uit? Neem dan contact op met de servicedesk van het RDC. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 020-644 55 53.
Bent u niet de beheerder binnen uw organisatie? Neem dan contact op met de beheerder om de juiste rechten aan u toe te kennen.
Wat is voorverrekenen? Waarom moet ik dit formulier invullen?
Waar vind ik het formulier?
Kan mijn boekhouder dit formulier ook invullen op mijnOndernemersportaal?
Mijn gegevens zijn hetzelfde als vorig jaar, waarom moet ik dan toch dit formulier invullen?
Ik heb nog niet alle gegevens compleet, tot wanneer kan ik het formulier invullen?
Wat gebeurt er als ik iets opgeef wat niet juist is?
Wat is een groene kaart precies?
Een groene kaart is een internationaal verzekeringsbewijs waarmee je kunt aantonen dat je motorrijtuig verzekerd is. Wanneer de verzekering eindigt, vervalt ook de WA-dekking en daarmee de geldigheid van de groene kaart. De groene kaart wordt door de verzekeraar afgegeven en kan de vorm hebben van een pasje of een document. Op de groene kaart vind je de volgende informatie:
Het groene kaart nummer. Dit nummer heb je nodig als je een schadeformulier moet invullen.
Het kenteken van het verzekerde motorrijtuig.
De geldigheid van de verzekering (periode).
Het dekkingsgebied (landen) én de landen waar geen dekking is (aangegeven met een kruis).
Vaak staat op de groene kaart ook informatie over hulpverlening en belangrijke telefoonnummers die je in geval van nood kunt bellen.
Hoe kom ik aan een groene kaart?
Heb je een handelsvoorraadverzekering bij ons? Dan kun je heel eenvoudig een groene kaart aanvragen via het menu GPS of Wagenparken onder Verzekeringen.
Heb je een leaseauto, verhuurauto, lesauto en/of privéauto bij ons verzekerd? Dan krijg je automatisch de groene kaart toegestuurd bij een aanmelding en prolongatie.
Moet de groene kaart op groen papier geprint zijn?
In veel landen is de originele groene kaart niet verplicht. Een digitale groene kaart is voldoende in alle 28 landen, Andorra, Liechtenstein, IJsland, Noorwegen en Zwitserland. Groene kaarten die “wit” worden afgedrukt kúnnen voor problemen zorgen in het buitenland, als ze niet worden geaccepteerd als geldige groene kaart. In Albanië, Azerbeidzjan, Bosnië-Herzegovina, Iran, Israël, Macedonië, Marokko, Moldavië, Montenegro, Oekraïne, Rusland, Tunesië en Turkije heeft een bestuurder sowieso altijd een originele papieren groene kaart nodig.
Is de groene kaart van mijn autoverzekering ook geldig voor mijn caravan, vouwwagen of andere aanhanger?
Dit hangt af van het gewicht van de aanhanger.
Is je caravan, vouwwagen of andere aanhanger lichter dan 750 kg en heeft deze geen eigen kenteken? Dan staat de aanhanger genoteerd op de groene kaart van de auto. Met deze groene kaart geeft je autoverzekeraar dan aan dat je caravan WA verzekerd is. In de landen die op de groene kaart staan. De schade die je een ander toebrengt met je caravan wordt dan verhaald op je autoverzekering.
Is je caravan, vouwwagen of andere aanhanger zwaarder dan 750 kg en heeft deze een eigen kenteken? Dan heb je hier in Nederland en de meeste andere Europese landen geen aparte groene kaart voor nodig. Duitsland, Polen en Spanje vormen hierop een uitzondering; in deze landen moet je wel een tweede groene kaart voor je caravan bij je hebben. Dit is ook het geval als je naar een bestemming op weg bent en door een van deze landen rijdt. Deze groene kaart kun je aanvragen bij je autoverzekeraar, niet bij je caravanverzekeraar.
In welke landen is een groene kaart verplicht?
Binnen de EU is het niet verplicht om een groene kaart bij je te hebben. Je hebt bij schade voldoende aan het Europees Schadeformulier, je polisnummer en eventueel het alarmnummer.
Buiten de EU is het in de volgende landen verplicht een groene kaart te kunnen tonen bij een grenscontrole of schade:
Albanië
Bosnië (en Herzegovina)
Israël
Iran
Marokko
Moldavië
Montenegro
Oekraïne
Rusland
Servië
Tunesië
Turkije
Voormalig Joegoslavische Republiek Macedonië
Wit-Rusland
Als je de groene kaart in deze landen niet bij je hebt, kan justitie de conclusie trekken dat je auto niet verzekerd is, waarmee je het risico loopt op een boete.
Waarom dan toch het advies van veel organisaties om de groene kaart ook binnen de EU mee te nemen?
Nog lang niet iedereen is er aan gewend dat het kunnen tonen van de groene kaart binnen de EU niet meer verplicht is. Het meenemen van de groene kaart kan dan discussie voorkomen als er onderweg iets gebeurt. Dus geen paniek als je hem vergeet, het niet bij je hebben van de groene kaart is niet strafbaar en er zal in de meeste gevallen ook niet om worden gevraagd.
Wat is de maximale duur voor de groene kaart in het buitenland?
De maximale duur is zes maanden. Verblijf je langer in het buitenland? Dan ben je verplicht om in dit land een verzekering af te sluiten.
Kan ik meerdere kentekens tegelijk aanmelden?
Nee, dat kan niet.
Klik onder 'Wagenparken' op 'Aanmelden' om één kenteken aan te melden.
Het meerdere kentekens tegelijk aanmelden is niet mogelijk vanwege de vele variabele velden die ingevuld moeten worden per aanmeldingen.
Denk aan de dekking, en de lessee/bestuurder gegevens.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Hoe vraag ik Mobi-ID aan?
Wat is Mobi-ID?
Hoe kan ik inloggen?
Kan ik meerdere accounts/gebruikers per locatie aanmaken?
Hoe krijg ik toegang tot mijnOndernemersportaal?
- Ga naar www.mijnondernemersportaal.nl.
- Vul het contactformulier in.
- Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om alles te regelen.
Wat is mijnOndernemersportaal?
mijnOndernemersportaal is gebouwd om jou succesvol te laten ondernemen! Op mijnOndernemersportaal vind je allerlei handige en waardevolle functionaliteiten, die ervoor zorgen dat jij je klanten beter weet te vinden. Daarnaast bieden wij jou als zakelijke relatie van Bovemij de mogelijkheid om via mijnOndernemersportaal met ons te communiceren. mijnOndernemersportaal is continu in ontwikkeling.
Voor wie is mijnOndernemersportaal?
Wat betekenen de verschillende kaartjes?
Via deze links worden de kaartjes inhoudelijk toegelicht:
Hoe log ik in
Producten, diensten en risico's
APK
Klantbinding
Ideeënlab
Mijn Bovemij
Welke klant is toe aan een nieuwe auto
Voor wie is het voorspellend model en APK?
Hoe log ik in?
MijnOndernemersportaal maakt gebruik van Mobi-ID om in te kunnen loggen. Mobi-ID is een initiatief van BOVAG, RDC, Innovam en Bovemij en heeft als doel het aantal gebruikersnamen en wachtwoorden voor applicaties branchebreed flink terug te brengen voor meer gemak, efficiency en veiligheid.
Geen gedoe met wachtwoorden, nooit meer een vergeten wachtwoord. Mobi-ID is persoonlijk, dus iedereen kan een eigen wachtwoord kiezen. Mobi-ID biedt transparantie over wie wat mag; heb je medewerkers, dan kun je bepalen welke medewerkers aan jouw bedrijf zijn gekoppeld en wat zij mogen.
Voor mijnOndernemersportaal wordt Mobi-ID voor je geregeld. Om iedereen snel toegang te kunnen geven, ontvangen alle klanten die al een Mobi-ID en/of een Mijn Bovemij gebruikersnaam hebben een e-mail vanuit Mobi-ID. Dit is een standaard e-mail met uitnodiging om te koppelen met jouw onderneming die slechts enkele dagen geldig is. Belangrijk is dat deze e-mail opgevolgd wordt om straks direct gebruik te kunnen maken van mijnOndernemersportaal.
Je ontvangt bericht wanneer mijnOndernemersportaal live gaat. Vanaf dat moment kun je dus inloggen met Mobi-ID. Vanaf dat moment kun je dus geen gebruik meer maken van je huidige Mijn Bovemij wachtwoord.
In onderstaande afbeelding de standaard e-mail met het verzoek je te koppelen met je onderneming:
Maak je nog geen gebruik van Mobi-ID? Dan ontvang je ook een e-mail om je Mobi-ID te activeren:
Vragen?
Heb je nog vragen Mobi-ID? Neem dan even contact op met het Klant Contact Centrum van Mobi-ID Services via telefoonnummer 0900-2700700 of e-mailadres kcc@mobi-id.nl.
APK
De Algemene Periodieke Keuring (APK) is dé gelegenheid om jouw klanten regelmatig in je bedrijf te krijgen. En dat klantcontact is waardevol; denk alleen al aan alle (verkoop)mogelijkheden die het biedt!
In mijnOndernemersportaal helpen wij je om je APK-marktaandeel te verhogen, en daarmee een loyaal klantenbestand op te bouwen. Want weet jij wat je APK-marktaandeel is? En hoe dit verdeeld is over de omgeving van jouw bedrijf? En wat de gemiddelde leeftijd van de voertuigen in jouw regio is? Deze informatie is zichtbaar binnen dit onderdeel van mijnOndernemersportaal. En daarmee kun jij je aanvalsplan maken.
Overzichtskaart APK marktaandeel in jouw eigen regio
Maar dat is nog niet alles. Want om het je gemakkelijk te maken, geven we je ook inzicht in klanten die inmiddels niet meer bij jou komen voor een APK. Oftewel, klanten die jij bent kwijtgeraakt aan een ander bedrijf. We laten je onder andere zien hoe vaak deze klant al bij jou is geweest voor een APK voordat hij ‘weg’ is. Daarnaast tonen we ook de klanten die toe zijn aan de APK. Aan jou om deze mensen te benaderen en (weer) aan je bedrijf te binden! En ook daarmee helpen we je graag!
Producten, diensten en risico's
Weet jij welke risico’s jouw bedrijf loopt? Op de kaart "Heb je aan deze risico’s gedacht" geven we jou hier een handig overzicht van. Ook adviseren we je per risico of een verzekering interessant kan zijn. En ga je een niveau dieper, dan zie je een overzicht van alle producten en diensten die je bij Bovemij hebt afgenomen. Helder uitgesplitst naar Verzekeringen, Financieringen en Data.
Verzekeringen: weet jij welke verzekeringen je bij ons hebt afgesloten? En welke risico’s je loopt door bepaalde verzekeringen niet bij ons af te sluiten? Onze praktijksituaties en adviezen geven je een handig overzicht. En dat helpt jou bij het maken van de juiste keuzes!
Financieringen: heeft jouw klant niet voldoende middelen om een auto te kopen? Of wil hij of zij eigenlijk een duurdere auto dan de portemonnee toelaat? Met onze financieringsmogelijkheden kun je je klant helpen en goede zaken doen!
Data: weet jij hoe je je klanten het beste kunt bereiken en behouden? Onze data-oplossingen geven je inzicht in de markt en jouw klanten. We bieden je allerlei handige functionaliteiten en helpen je ook nog eens jouw klanten te bereiken!
Al je producten, diensten en risico's in één overzicht.
Klantbinding
Met de kaart ‘Verhoog klantenbinding & genereer extra omzet’ helpen we je om jouw omzet te verhogen! Hoe we dat doen? Bijvoorbeeld door jou te helpen om autoverzekeringen te verkopen aan jouw klanten. Want met deze autoverzekeringen zorg jij ervoor dat je klant in geval van schade terugkomt bij jouw bedrijf. En dat biedt naast de extra omzet door het schadeherstel, ook nog eens allerlei andere verkoopmogelijkheden. Bovendien ontvang je van ons ook nog eens provisie over de afgesloten verzekeringen. Kortom, een interessant verdienmodel, zowel op korte als op lange termijn!
Daarnaast geven we je tips & tricks over de verkoop van autoverzekeringen. Je ziet in één oogopslag hoeveel auto’s je de afgelopen tijd hebt verkocht, hoeveel auto’s jouw bedrijf de afgelopen tijd heeft verkocht, hoeveel verzekeringsoffertes je hebt uitgebracht en hoeveel mensen uiteindelijk een verzekering hebben afgesloten. We maken inzichtelijk hoeveel inkomsten jouw bedrijf heeft door de verkoop van autoverzekeringen, zowel uit de provisie als de schadesturing. En misschien nog wel belangrijker: we laten je zien wat de totale opbrengsten hadden kunnen zijn, op het moment dat meer klanten met een verzekering de deur uit waren gegaan!
Zie direct welk potentieel je misloopt, en stuur op je schades.
Ideeënlab
Lab komt van laboratorium, van proef, testen en proberen. Met deze kaart willen wij onze ideeën direct bij jou toetsen. Wat is er nog mooier en beter om direct van onze klanten te horen wat ze van de eerste uitwerking van een idee vinden. Wij gaan op deze manier meerdere keren feedback bij je ophalen via mijnOndernemersportaal. We zijn erg benieuwd naar je input!
Mijn Bovemij
Mijn Bovemij was de online portal van Bovemij waar zakelijke klanten van alles zelf konden regelen. Denk hierbij aan het aan- en afmelden van kentekens, het melden van schaden, het printen van groene kaarten en het inzien van polisbladen.
Met de introductie van mijnOndernemersportaal zou dit betekenen dat er twee online omgevingen naast elkaar zouden bestaan, met twee verschillende logins. Dit is natuurlijk niet echt wenselijk. Daarom hebben we ervoor gekozen Mijn Bovemij volledig te integreren binnen mijnOndernemersportaal. Je vindt de huidige functionaliteiten dus terug op mijnOndernemersportaal.
Direct online een kenteken aanmelden op de garagepolis
Welke klant is toe aan een nieuwe auto
Concrete verkoopkansen zo op je scherm. Wat wil je nog meer? In mijnOndernemersportaal laten we een aantal van jouw klanten zien waarvan we (op basis van een voorspellend model) vermoeden dat ze binnenkort een andere auto gaan kopen. En om het compleet te maken, matchen we hen ook nog eens met een auto die bij jou in voorraad staat. Het is natuurlijk aan jou om deze concrete leads goed op te volgen. Want hoe mooi is het als je op basis van deze voorspellingen je voorraad snel kunt verkopen?
Hoe het werkt? It’s all about data! De voorspellingen worden namelijk gedaan op basis van allerlei relevante gegevens. Denk hierbij aan kenmerken van de berijder, RDW voertuigdata, omgevingsstatistieken en ga zo maar door. Vervolgens wordt voor jouw bedrijf een virtueel klantenbestand aangemaakt op basis van RDW interacties(keuring en verkoop). En dat klantenbestand koppelen we weer aan jouw voorraad.
Het resultaat? Een helder overzicht van jouw voorraad en klanten die weleens open zouden kunnen staan voor een mooi aanbod vanuit jouw kant. Zo helpt de techniek jou een handje om de juiste klanten te vinden voor je auto’s!
Drie klanten die toe zijn aan een nieuwe auto:
Het voorspellend model is met name bedoeld voor gebruikte auto’s. Dit betekent dat voor nieuwe voertuigen in principe geen matches worden aangeboden, tenzij deze in de voorraad opgenomen zijn (en dus ook gekentekend zijn).