Hulp bij inloggen
Om in te kunnen loggen op mijnOndernemersportaal heeft je bedrijf een Mobi-ID account nodig. Heb je problemen met inloggen? Dan helpen we je op deze pagina graag verder.
Ik mis de onderdelen GPS en/of Schade na inloggen
Indien je een van de (of beide) onderdelen Schade of GPS na inloggen mist in je menu, moeten waarschijnlijk jouw Mobi-ID rechten opnieuw aan je toegekend worden. Neem hiervoor contact op met de Mobi-ID beheerder van je bedrijf. Is er geen beheerder binnen je bedrijf? Neem dan contact op met de servicedesk van RDC via telefoonnummer 020 644 55 53 (ma t/m vrij 08.00 – 17.30 uur, za 09.00 -17.00 uur).
Heeft je bedrijf een Mobi-ID account, maar jij nog niet?
Voor een Mobi-ID kun je een koppelverzoek aanvragen bij de Mobi-ID beheerder van je bedrijf. Is er geen beheerder binnen je bedrijf? Neem dan contact op met de servicedesk van RDC via telefoonnummer 020 644 55 53 (ma t/m vrij 08.00 – 17.30 uur, za 09.00 -17.00 uur).
Ik heb al een Mobi-ID account, maar op www.mijnondernemersportaal.nl krijg ik de melding: 'U heeft onvoldoende rechten'.
Waarschijnlijk ben je dan in dezelfde browser nog ingelogd met:
- een ander Mobi-ID account zoals een beheeraccount
- een Mobi-ID account van een andere gebruiker
- een bedrijf/vestiging waar geen Iplusnummer aan gekoppeld is
- Ga naar www.mijnondernemerportaal.nl via een andere browser (bijvoorbeeld Edge, Google Chrome of Mozilla Firefox) en log hier in met je Mobi-ID account.
- Heb je geen andere browser? Zorg dan dat je volledig uitgelogd bent. Als beheerder: klik eerst op afmelden, en klik in het volgende scherm op uitloggen. Als gebruiker: klik op uitloggen.
- Krijg je nog steeds dezelfde melding? Neem dan contact op met de servicedesk van RDC via telefoonnummer 020 644 55 53 (ma t/m vrij 08.00 – 17.30 uur, za 09.00 -17.00 uur).
Ik ben met mijn Mobi-ID account ingelogd op www.mijnondernemersportaal.nl maar ik mis bepaalde functies zoals het afmelden van auto’s of het melden van schade.
Vraag aan de Mobi-ID beheerder van het bedrijf om je deze rechten toe te kennen.
- Weet je niet wie de Mobi-ID beheerder is? Neem dan contact op met de servicedesk van RDC via telefoonnummer 020 644 55 53 (ma t/m vrij 08.00 – 17.30 uur, za 09.00 -17.00 uur).
- Ben je de enige gebruiker van het bedrijf? Neem dan contact op met Bovemij via telefoonnummer 024 751 21 31 (ma t/m vrij 08.00 – 17.30 uur).
Heeft je bedrijf (nog) geen Mobi-ID account?
Vraag dan heel eenvoudig een nieuw account aan via het aanmeldformulier.
Contact
Heb je na het lezen van deze pagina nog vragen over het inloggen met Mobi-ID, neem dan even contact op met de servicedesk van RDC via telefoonnummer 020 644 55 53 (ma t/m vrij 08.00 - 17.30 uur, za 09.00 - 17.00 uur).